Woerdenaren weer trots op Woerden laten zijn, ook in tijden van corona

Met Tutti Creations doe ik veel werk voor de BIZ Vereniging Stadshart Woerden. Dit doe ik samen met Buro Fudge. We waren net volop bezig met een aantal mooie evenementen toen corona ons land bereikte. Dus moesten we ons bestaande marketing-plan omgooien en inzetten op plan B.

Gelukkig waren we al bezig met een traject samen met Gemeente Woerden en Woerden Marketing over hoe we Woerdenaren weer trots konden laten zijn op hun eigen stad. Dit heet een retailinnovatielab over Sociale Meerwaarde. Met heel veel betrokkenen van de binnenstad blijkt dat het DNA van Woerden bestaat uit 4 elementen: het huiskamer-gevoel, we hebben een sterk karakter, we zijn puur en behulpzaam. De inzichten die we uit dit lab verkregen was weer een mooi aanknopingspunt voor ons plan B.

Lees meer over deze campagne in dit artikel waarin Patricia en ik meer in detail ons plan uitleggen.

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *